Skúsení lektori pripravujú workshopy na Jump tak, aby si účastníci vďaka interaktívnym formám spolupráce odniesli čo najviac podnetov pre svoje ďalšie praktické pôsobenie. Prebiehať budú paralelne počas poobedia. V prvých dvoch sériách sa vystrieda všetkých šesť workshopov a tri, ktoré pri vypĺňaní registračného formulára účastníci označia ako najpopulárnejšie, sa zopakujú v tretej sérii. Presný harmonogram workshopov zverejníme v sekcii Program najneskôr týždeň pred podujatím.

Lukáš Bakoš

Lukáš je Managing Directorom spoločnosti Maxman Consultants a zakladateľom neziskového projektu Maxman University, ktorý získal prestížne ocenenie Via Bona Slovakia za firemnú filantropiu. Už desať rokov sa živí tým, že pomáha dosahovať špičkové výkony stovkám manažérov, podnikateľov ale aj študentov v desiatke krajín v Európe a Ázii.

The Go-Giver approach alias Človek, ktorý dáva

Pohľad na networking úplne inými očami. Zabudnite na to, čo vás o networkingu učili (ak vás vôbec niečo učili) – networking nie je o vizitkách, či „small talku“ s neznámymi ľuďmi, ani o tom vytvoriť si sieť kontaktov, ktoré „sa zídu“. Na workshope preberieme hlavné princípy altruistického networkingu a porozprávame sa aj o tom, aký veľký môže mať jednotlivec vplyv na spoločnosť. A hoci to nebude rozprávková cesta, nakoniec dobro zvíťazí nad zlom.

LEKTOR
 

Peter Benkovič

Zakladateľ a partner spoločnosti Maxman Consultants. Peter je koučom, mentorom, facilitátorom a trénerom v rozvoji senior manažérov veľkých domácich aj zahraničných spoločností. Absolvoval niekoľko študijných pobytov vo Veľkej Británii, Nemecku a Švajčiarsku. Publikoval viac než 35 článkov o koučovaní, rozvoji manažérov, leadershipe a tímovej práci.

Produktívne tímy: od mýtov k efektívnosti

Mýtus o význame vzťahov: Ak sa budeme mať radi, podáme vynikajúci výkon. Realita: Dobré vzťahy v tíme sú viac výsledkom efektívnej tímovej práce ako jej podmienkou. Mýtus o význame tímových rolí: Ak má byť tím efektívny, musí mať vyvážené zastúpenie rôznych tímových rolí. Realita: Tímové role sú situačné. Pre výkon a efektívnosť práce tímu je dôležitejší kontext, v ktorom tím funguje, nie vyvážené zastúpenie rolí. Performability model tímovej práce poskytuje návod, ako dlhodobo udržať tímy vysoko výkonné.

LEKTOR
 

Martin Burgr

Martin študuje politológiu a mediálne štúdiá na Masarykovej univerzite v Brne. Zaujíma ho akademická debata. Ako sám hovorí: „Diskutovať a vymieňať si argumenty je spôsob, ako človek definuje samého seba. V diskusii sa musíme voči niečomu vymedziť a to je spôsob, ako objavujeme svoje postoje.” Aj to je zrejme dôvod, prečo sa stal predsedom Správnej rady Slovenskej debatnej asociácie. Je jedným z autorov projektu odborne.debatuj.sk.

Ako si to vedieť vyargumentovať?

Workshop prevedie účastníkov základmi správnej argumentácie. Názorne uvidia argumentačné chyby, s ktorými sa denne musíme stretávať, a naučia sa, ako sa im vyhýbať. Úspešnosť aktérov občianskej spoločnosti nepochybne závisí aj od toho, ako vedia svoju agendu obhájiť argumentmi. Kurz za šesťdesiat minút povie všetko, čo je k tomu potrebné. Zvyšok však už bude na každom z nás.

LEKTOR
 

Jord Nikov

Blogger známy aj pod pseudonymom @Mladýkreativec. Začínal ako webdesigner, neskôr ako Art Director vo viacerých reklamných agentúrach na Slovensku. Momentálne pracuje v digitálnej agentúre MUW;Digital ako Social Media Guy / Art Director.

Raz vidieť je lepšie ako ...

Vo svete marketingovej komunikácie existuje veľa spôsobov ako doručiť informácie k ľuďom. Nie vždy však používame správny a zrozumiteľný spôsob. Aké sú efektívne metódy komunikácie v online prostredí? Ako ich podať ľudom, aby boli simple a zároveň sexy?

LEKTOR
 

Marie Stracenská

Novinárka, lektorka, mama dvojčiat. Na filozofickej fakulte vyštudovala žurnalistiku a dejiny umenia. Pracovala v  Slovenskom rozhlase a troch televíziách – TA3, Slovenskej televízii a aktuálne v Markíze. Od roku 1994 pracuje i pre Štúdio zážitku – Outward Bound Slovensko. Vytvára aktivity a bloky programov pre skupiny aj jednotlivcov. Zameriava sa na tímovú spoluprácu, komunikáciu, prezentáciu, stratégiu a tvorivosť.

Zážitok a skúsenosť namiesto informovania a poúčania

Zažitie užitočnosti pozdvihne sebavedomie. Vlastná skúsenosť búra predsudky, zvýši našu vnímavosť. Zážitkové učenie je jedna z najúčinnejších foriem učenia sa. Vytvorí skutočné spomienky. Ako pripraviť zážitok, ktorým ľudia z firemného tímu získajú radosť z nezištnosti a zároveň pochopia význam práce napríklad s ľuďmi s mentálnym postihnutím? Alebo hociktorej inej neziskovej iniciatívy? Môžeme ho použiť v práci so širšou verejnosťou? Inšpirácie, námety a diskusia.

LEKTORKA
 

Miro Šifra

Scenáristiku študoval na VŠMU v Bratislave a pokračuje s ňou na FAMU v Prahe. Rýchlokurzom reklamy si prešiel v digitálnej agentúre Zaraguza Digital. Pre SME píše stĺpčeky o technológiách a niekoľko internetových relácií. Momentálne je na voľnej nohe, píše pre televíziu, film, reklamu; a čo sa nevojde inam, dáva na blog truestory.sk.

Batman v kancelárii: Ako používať príbehy vo svojej práci

Fakty málokedy účinkujú, ľudia sa rozhodujú skôr na základe emócií. Ako s nimi pracovať? Poučenie si môžeme vziať od najlepších príbehárov, ktorí majú narábanie s emóciami priamo v popise práce. Od Aristotela cez Hollywood po nové média, predstavíme si, čo je príbeh, ako sa s ním pracuje v súčasnom mediálnom svete a asi najdôležitejšie – povieme si, ako poučenia z príbehov pretaviť do svojej práce, aj keď pracujeme s nulovým rozpočtom.

LEKTOR