Poobedie Jumpu bude venované prednáškam a príkladom dobrej praxe. Prebiehať budú paralelne v troch sériách.
Tie, o ktoré prejavíte pri registrácii najväčší záujem, zopakujeme.
Presný harmonogram zverejníme v sekcii Program začiatkom októbra.

Anna Rajská

Anka podniká už dlho, aktuálne sa venuje najmä cestovnému ruchu na Liptove. Svoje nadšenie odovzdáva ako lektorka doma aj v zahraničí tým, ktorí ešte len naberajú odvahu začať. Podporuje predovšetkým podnikanie žien. Založila občianske združenie AIDa, ktoré im pomáha rozbehnúť úspešnú firmu. V živote aj biznise sa zameriava na kreativitu.

Nevisieť na jednom motúziku

Byť závislým len na donoroch a projektoch nie je vždy jednoduché ani dobré riešenie. Podnikanie môže neziskovej organizácii priniesť viac slobody robiť to, o čom je presvedčená, že by robiť mala a chcela. Čo by však mala o podnikaní vedieť? Aké sú jej legislatívne povinnosti pri začatí a v priebehu podnikania? Ako sa môže dopracovať k zisku a čo s ním? Anka sa s vami podelí o skúsenosti tých, ktorým sa to darí.

LEKTORKA
 

Pavol Magic

Marketingový konzultant, momentálne najmä vo vodách produktového manažmentu. V spoločnosti Sygic pomáha doviesť ľudí do cieľa, nech už je akýkoľvek. Rozbiehal Asociáciu digitálnych marketingových agentúr, kde bol prezidentom. Naivný idealista, ktorý by raz chcel byť aj „naozajstným“ prezidentom. Rád spíkuje na najrôznejších konferenciách. Miluje skvelé jedlo, víno, hudbu a dobrých ľudí. Vždy hľadá spôsoby, ako niečo vylepšiť. Najčastejšie seba a svoje okolie.

Čo je váš produkt?

Je jedno, či pracujeme v neziskovej organizácii alebo komerčnej spoločnosti. Všetci by sme mali vedieť, čo je naším hlavným produktom a prečo. A popri tom sa porozprávame aj o samotnej tvorbe produktov a ich predávaní, či komunikácii.

LEKTOR
 

Matúš Hliboký

Matúš je ešte stále študent marketingovej komunikácie v Trnave. Momentálne pracuje vo firme Melon Marketing. Pochádza z východu, no rád ľuďom o sebe hovorí, že je Ukrajinec. Spolu s piatimi spolužiakmi založil študentskú súťaž v online marketingu – Doska. Neznáša slovo nevadí.

Na začiatku bol nápad, potom prišiel web

Načo je neziskovke webová stránka? A aký príbeh vie prostredníctvom nej ponúknuť ľuďom? Aj webová stránka neziskoviek môže prinášať zisk. Dozviete sa, ako nájsť informáciám na stránke správne miesto, ako zvoliť ich správnu formu a dostanete pár tipov, ako si môžete vytvoriť a zefektívniť stránku aj sami.

LEKTOR
 

Karolína Miková

Karolína pôsobí v PDCS, kde sa dlhodobo venuje najmä účasti občanov na veciach verejných, riešeniu verejných konfliktov, vzťahom občianskej spoločnosti a štátu a rozvoju neziskových organizácií. Najviac si užíva vedenie (facilitovanie) diskusií, v ktorých je potrebné dosiahnuť dohodu medzi účastníkmi s veľmi odlišnými názormi. Viedla tréningy a konzultácie vo viac ako tridsiatich krajinách sveta, v poslednom roku napr. v Belgicku, Jordánsku, Gruzínsku a Tunisku.

Problémoví účastníci? A možno stretnutie nezvláda moderátor

Máte pocit, že pracovné stretnutia ničia problémoví účastníci? Sú problémom oni alebo skôr nevyjasnené očakávania a chýbajúce pravidlá? Čo ak je problémom samotný moderátor? V čom spočíva umenie vedenia diskusie? O týchto aj ďalších otázkach budete počas workshopu diskutovať a niečo z toho si aj vyskúšate.

LEKTORKA
 

Petra Jankovičová

Petra je žena geek so záujmom o komunikáciu a médiá, odkedy si pamätá. Niekoľko rokov aktívne blogovala, dnes blogy skôr číta a študuje. Závislosť na internete a budovaní kontaktov online aj offline dlho využívala, keď pôsobila v PR. Pracovala pre klientov ako Microsoft, Martinus, či AVG Technologies. Vo voľnom čase organizuje rôzne stretnutia komunity spojenej s internetom ako napríklad Barcamp Žilina. Štvrtý rok sa venuje organizácii TEDxBratislava. Žije v Prahe a stará sa o klientov TRIAD Advertising v Česku.

Internet: nie všemocný, ale skutočne nápomocný

Môžete robiť tú najskvelejšiu vec na svete, ale keď sa o nej nikto nedozvie, je to prinajmenšom škoda. Nemusíte mať veľké rozpočty na médiá, aby ste o sebe dali vedieť. Ani komunikácia na internete však nie je úplne zadarmo, chce to zápal, čas, energiu, pevné nervy, chladnú ale zato kreatívnu hlavu a veľakrát aj dobrú radu. Petra ich má pre vás hneď niekoľko.

LEKTORKA
 

Ľuboš Ľahký

Matfyzák a geek, ktorého nenapĺňalo programovanie a stal sa marketérom. Niekoľko rokov pomáhal organizovať Art Film Fest, bol členom neziskovky Manageria a spolupodieľal sa na príprave Startup Pirates Bratislava. Aktuálne našiel svoj dream job v najväčšom webhostingu na Slovensku, WebSupporte. Tu spája svoje IT znalosti s kreatívnou činnosťou ako content marketér. Tak ako ľúbi pekné a poctivé veci (farebné ponožky, bicykle, kvalitné potraviny), ľúbi aj poctivý obsah. Ten servíruje zákazníkom na sociálnych médiách, v newsletteroch, blogoch a na ďalších miestach.

Príbeh o ceste k obsahu ako od Rosamunde Pilcher

Obsah je vraj kráľ, ale kde ho hľadať? Dozviete sa viac nielen o základoch a potrebe content marketingu, ale aj o tom, ako pozmeniť svoje myslenie a vidieť hodnotný obsah vôkol seba. Následne si prejdeme spôsoby, ako čo najlepšie naložiť s kvalitným obsahom. To všetko bude založené na pravdivom príbehu, osobnej skúsenosti a veľkom množstve praktických príkladov.

LEKTOR